Sjukhustandvården Sundsvall, Sundsvall

Om Sjukhustandvården Sundsvall, Sundsvall

Sjukhustandvård/oral medicin är den gren inom tandvården som tar hand om dig som behöver ett särskilt omhändertagande, till exempel på grund av medicinska skäl eller funktionshinder.$Hos oss träffar du erfarna tandläkare som ger dig ett personligt bemötande, bra service och självklart trygg och säker tandvård av god kvalitet.$Kontakta oss, via 1177 Vårdguidens e-tjänster, så får du veta mer!

Sjukhustandvården, Länssjukhuset Sundsvall, 851 86 Sundsvall - visa på karta
Remiss krävs från din ordinarie tandläkare
Sjukhustandvård/Oral medicin