Oral Protetik Sundsvall, Sundsvall

Om Oral Protetik Sundsvall, Sundsvall

Oral protetik är den specialitet inom tandvården som framförallt arbetar med bettrehabilitering, såsom implantat, broar och proteser. Hos oss träffar du specialisttandläkare och tandsköterskor som ger dig ett personligt bemötande, bra service och självklart säker tandvård av god kvalitet.$Kontakta oss, via 1177 Vårdguidens e-tjänster, så får du veta mer!

Oral protetik, Länssjukhuset Sundsvall, 851 86 Sundsvall - visa på karta
Remiss krävs från din ordinarie tandläkare
Oral protetik