Ortopedkliniken avdelning 14

Om Ortopedkliniken avdelning 14

Vi vårdar patienter som behöver fortsatt omvårdnad efter akuta operationer på rörelseapparaten eller planerade operationer såsom knä- och höftledsproteser.
$Sjuksköterskan tillsammans med undersköterska finns tillhands och ser till att din vårdtid blir så bra som möjligt.

Lasarettsvägen 21 - visa på karta
  • Måndag - Söndag 15:00 - 19:00
Vänligen visa hänsyn för allergiker, dofta därför lagom och inga nötter eller levande blommor på avdelningen.

Ortopedkliniken avdelning 14

2,5

13:27 - 17 jan, 2017 skrev:

Vet inte om det beror på överbelastning eller tekniska fel men det har varit mycket svårt att få kontakt med ortopedsköterska för receptförnyelse, jag upplever det som man blir skickad runt runt som slutar i ingenting, väldigt besvärande må jag säga. I övrigt verkar personalen underbar att ha att göra med.

2,5