Onkologi vårdavdelning 13A, Sundsvall

Om Onkologi vårdavdelning 13A, Sundsvall

Vårdavdelning 13 A bedriver specialiserad cancervård och behandling. Verksamheten arbetar utifrån en gemensam vårdfilosofi och värdegrund, där stor hänsyn tas till patiententens och anhörigas behov och önskemål. På vårdavdelningen ges symptomlindrande behandling, smärtlindring, behandling av infektioner och illamående.

Onkologavdelning 13 A, Lasarettsgatan 21, Sundsvall, Hiss 2, våning 3 - visa på karta
  • Måndag - Söndag 08:00 - 19:00
Onkologi