Öron- näs- halskliniken Sundsvall

Om Öron- näs- halskliniken Sundsvall

Vi bedriver Öron-, Näs- och Halssjukvård för patienter från Medelpad Ångermanland. Vår övergripande målsättning är att tillgodose befolkningens behov av specialiserad vård inom specialiteten. Våra mottagningar finns i Sundsvall och Sollefteå. I Sundsvall finns akut- och mottagningsverksamhet, operationer i öppenvård och slutenvård samt allergiverksamhet för vuxna. I Sollefteå bedrivs mottagningsverksamhet och operationer i öppenvård. Kliniken har ett nära samarbete med Landstingets Hörselvård och dess Hörcentraler i Sundsvall, Härnösand och Sollefteå.

Lasarettsvägen 21 - visa på karta
Vi har kassan på kirurgkliniken. Anmäl dig där före besöket på öronmottagningen