Neurologimottagning Sundsvall Härnösand, Sundsvall

Om Neurologimottagning Sundsvall Härnösand, Sundsvall

Neurologmottagningen ingår som en del i Rehabiliteringskliniken, vi har mottagning både i Sundsvall och Härnösand.

Sundsvalls sjukhus Lasarettsvägen 21 - visa på karta
  • Måndag - Torsdag 07:30 - 12:00 stängt 12-12.45
  • Fredag 07:30 - 12:00 stängt 12-12.45
Neurologi

Neurologimottagning Sundsvall Härnösand, Sundsvall

4,1

17:14 - 04 apr, 2018 skrev:

Jag är väldigt nöjd med vården som jag fått av er och har fullt förtroende för min läkare.
Tycker dock att det är svårt att få telefontider/uppringningstider.
Sen tycker jag det var lite för långt hopp mellan mitt första besök, då jag fick diagnos, till uppföljning besök. Detta eftersom det alltid dyker upp frågor när man kommer hem och har fått "smälta" informationen ett tag. Önskar att man kanske hade blivit uppringd efter någon vecka, för att höra hur det var och om det uppkommit några frågor ang. diagnos eller medicinering m.m. Förstår att det är svårt att hinna med, men hade känt mig mer sedd och hade sparat många telefontider för andra patienter.

4,2

12:35 - 13 mar, 2017 skrev:

Mycket bra min läkare Fabiola Camarena duktig bra på att informera har största respekt för hennes kunskaper i neurologi super trevlig.

11:48 - 18 sep, 2015 skrev:

Svarar inte I telefon, går inte att lämna ett meddelande.Det går inte att maila Annars är de jättetrevliga och de känns toppen

3,0