Medicinkliniken mottagning

Om Medicinkliniken mottagning

Medicinmottagningen i Sundsvall och specialistmottagning Närvård Härnösand. $Här finns specialistmottagningar inom endokrinologi, gastroenterologi, reumatologi, internmedicin, AK-mottagning, dietist och fotvård .$Diabeteshjälpmedel lämnas ut till patienter vid medicinkliniken och barnkliniken. Utlämningsluckan återfinns i Gågatan (till höger från huvudentréen) öppet kl 07.30-16.30

Ej angivet Växelnummer
Sundsvalls sjukhus - visa på karta
Diabetesvård, Dietist, Endokrinologi, Fotvård, Gastroenterologi, Reumatologi