Klockargatan 17, Västerhaninge

Tandläkarundersökning

Akuttandvård

Frisktandvård

Videomöte med tandläkare - Folktandvården Online

Kostnadsfritt för barn och unga under 24 år, samt för vuxna med frisktandvårdsavtal. Övriga patienter: 400 kr.

Tandblekning

Tandimplantat

Barntandvård

Kostnadsfritt

Tandstensborttagning

Varmt välkommen till Folktandvården Västerhaninge!

Hos oss på Folktandvården Västerhaninge får du hjälp med allt som rör dina tänder och munhälsa. Våra duktiga tandläkare, tandhygienister och tandsköterskor hjälper barn, ungdomar och vuxna med allt från en vanlig undersökning till mer avancerad tandvård.

Tandvård hos Folktandvården Västerhaninge

Vi erbjuder bland annat akuttandvård, lagningar, estetisk tandvård som till exempel tandblekning och skalfasader samt tandersättningar som broar, implantat och proteser.

Tandvård för dig som är äldre

Hos Folktandvården kan du gå hela livet ut, och vårt team i Västerhaninge är särskilt inriktade på äldretandvård. Vi hjälper dig som är äldre med allt du behöver inom allmäntandvård.

Vi tar gärna emot nya patienter!

Till oss är inte bara patienter bosatta i Västerhaninge välkomna, utan ni som bor i området mellan Handen till Nynäshamn kan också komma hit!

Hos oss kan du som är vuxen få Frisktandvård, tandvård till fast pris. Folktandvården har funnits i nästan 80 år och vi tar emot cirka 600 000 kunder varje år bara i Stockholms län.

Vid akuta besvär när kliniken är stängd, vänd dig till Folktandvården Akuten på telefonnummer 08-123 156 80.

Informationen uppdaterades 21:13 - 6 mar, 2024

3 jan, 2023

Fantastiska tandläkare med personal Catherine och Soheila. Jag känner mig så trygg och fått en mycket kvalitativ behandling av både tandläkare Catherine och sköterska Soheila. Jag är så nöjd och trygg att min son inte ska gå till ngn annan tandläkare i fortsättningen.

15 nov, 2022

15 nov, 2022

Måndag - Tisdag:07:30 - 19:00
Onsdag - Fredag:07:30 - 17:00
Vi erbjuder ingen drop in. Ring oss eller boka din tid online.