Vårdcentralen Limhamn

Vårdcentralen Limhamn

, Limhamns Hamnområde

Övägen 1A, Limhamn, 21647 Malmö

När du blir sjuk, skadar dig eller behöver hjälp med din psykiska hälsa är du välkommen till oss. Om du behöver hälso- och sjukvård av någon annan än oss hjälper vi dig vidare. Med 1177 direkt kan du söka vård digitalt hos oss på vårdcentralen. Du får en bedömning av dina symtom och kan sedan välja att chatta med vårdpersonal.

Informationen uppdaterades 08:19 - 29 feb, 2024

8 feb, 2024

Vårdcentralen står listad på blodtrycksdoktorn.se/provtagning som en vårdcentral man kan kontakta för provtagning. Oavsett om man är skriven där eller ej. Trots det nekar de att boka tid. Säger att de inte tar emot icke listade patienter. Vilket skämt. Så otroligt oseriösa.

18 jan, 2024

Tog mig inte på allvar när jag berättade om mina besvär

11 jan, 2024

Är väldigt nöjd med mitt vårdval. Lätt att komma fram och boka tid. Proffesionellt första bemötande när sköterskan tar emot samtalet och är engagerad i samtalet. Tack för ett proffsigt utfört arbete!

22 nov, 2023

Jag blev väldigt dåligt och oprofessionellt bemött när jag bokade tid för långvarig nedstämdhet. Då de flesta bilvägarna och även lokaltrafiken var tillfälligt avstängda på grund av förintelse konferensen i Malmö fick jag efter 40 minuter ringa in och avboka , jag var inte den enda sa den trevliga receptionisten. Nästa dag fick jag en tid och min läkare sa att jag gav upp, borde ha planerat i förväg med att ordna cykel även om det tog två timmar eller promenerat dit..,,, enligt honom dök alla upp förutom mig. Fyyyyy säger jag bara… är så glad att jag skrivit ut mig !!!!

1 nov, 2023

Svårt att avgöra om deras fördomsfulla bemötande beror på brist på kunskap eller främlingsfientlighet. Jag råder alla som inte talar svenska flytande eller är av invandrarbakgrund att skriva ut sig därifrån om ni verkligen är måna om er hälsa och vill hamna i trygga händer.

Här kan du se omdömen som Vårdcentralen Limhamn har fått i Nationella Patientenkäten.

Boka provtagning

Boka provtagning

Distriktssköterskeverksamhet, Allmänmedicin, Kuratorsverksamhet, Psykologverksamhet, vuxna, Sjukgymnastik/Fysioterapi, Dietistverksamhet, Arbetsterapi, Provtagningsverksamhet, öppen vård, Hypertonimottagning, primärvård, Astma- och KOL-mottagning, primärvård, Psykologverksamhet, barn och ungdom, Vårdcentral (BT), Inkontinensmottagning, primärvård, Diabetesmottagning, primärvård, Livsstilsmottagning, primärvård, Vaccination mot covid-19