Kaserngatan 30C, Västerås

Naprapati

Massage

Välkommen till Joylife Västerås!

Joylife är ett rikstäckande nätverk av legitimerade naprapater, kiropraktorer och massörer. Vi är Sveriges största företag inom vår bransch. Vår klinik i Västerås hittar du på Kaserngatan 30C.

Vi har vårdavtal med Region Västmanland.

Vilka behandlingar erbjuder vi på Joylife?

Vi som jobbar på Joylife Västerås är utbildade terapeuter och kan erbjuda behandlingar inom naprapati, kiropraktik och massage. Behandlingarna individanpassas alltid efter dig som patient, vilket gör att de blir extra effektiva.

Vanliga problem som du kan få hjälp med

Alla våra terapeuter har många års erfarenhet inom sina respektive områden och behandlar hela kroppen. Några av de vanligaste problemen du kan få hjälp med är:

• Ryggsmärtor
  • Nacksmärtor
  • Axelsmärtor
  • Musarm
  • Idrottsskador
  • Huvudvärk

Hos Joylife Västerås kan du känna dig trygg

Joylife är Sveriges största företag i sin bransch och våra terapeuter är legitimerade och certifierade. Vi arbetar med välbeprövade metoder, och behandlingen anpassas alltid efter dina behov. Vid ditt första besök hos oss gör vi en noggrann undersökning och ställer diagnos, och tar sedan fram en behandlingsplan som vi tillsammans jobbar efter.

Välkommen till Joylife Västerås för att se vad modern naprapati och massage kan göra för just dig. Joylife - vi får dig att må bättre!

Informationen uppdaterades 16:08 - 16 sep, 2022

Dygnet runt.