Vasagatan 20, Västerås

Aqua Dental - Västerås City

Från och med 1/3 - 2024 är MyDentist en del av tandvårdkedjan Aqua Dental.

Ett nytt sätt att gå till tandläkaren

MyDentist erbjuder ett nytt tandläkarkoncept som du aldrig har upplevt tidigare. Vi håller på att förändra, förenkla och göra tandvårdsbranschen mer tillgänglig. Kom in till oss och se hur framtidens tandvård fungerar!

Välkommen in till Aqua Dental - Västerås City!

Du hittar oss mitt på Vasagatan i centrala Västerås och du går direkt in från gatan. Förutom att vi driver en modern tandvårdsklinik med den senaste utrustningen, är vi också Sveriges största tandvårdsbutik, med allt du kan tänka dig inom tandhälsa. Hos oss möts du av lugn musik och en svag lavendeldoft och du slipper obehaget som ofta är förknippat med att gå till tandläkaren.

Vi är anslutna till Försäkringskassan

MyDentist är anslutna till Försäkringskassan och omfattas därför av alla ramar för både högkostnadsskydd och tandvårdsbidrag. Vi följer Försäkringskassans referensprislista på de flesta behandlingar och har inga extra prispåslag om du föredrar att besöka oss på kvällar eller helger.

Sju anledningar att besöka MyDentist:

• Vi utför allt från enklare tandstensborttagning och allmäntandvård till avancerade tandimplantat och operationer.

• Vi har öppet både kvällar och helger.

• Vi garanterar en tid inom 48 timmar.

• Vi har drop-in.

• Vi har enkel tidbokning på nätet.

• Vi har attraktiva priser.

• Vi har marknadens bästa garantier.

Varmt välkommen att boka tid hos MyDentist i Västerås!

Informationen uppdaterades 16:44 - 6 mar, 2024

12 jan, 2024

24 nov, 2023

7 sep, 2023

Bedrövlig kundservice, de försöker ta överbetalt för allt och ge dig saker du inte bett om så de kan ta mer betalt. Vägrar återbetala och bråkar mer än gärna med dig som kund istället för att betala tillbaka några hundra. Sen skyller de att det gått för lång tid trots att jag klagade redan dagen efter men att de sen tog TRE månader på sig att svara och endast berätta hur dålig jag är som kund. Tvi!

15 nov, 2022

Västerås klart bästa klinik med underbar personal🙏👍