• 010 - 888 54 07

Kopparbergsvägen 14, 3 trappor, Västerås - Visa på karta

4,7

Logo Audika Västerås

Om Audika Västerås

Välkommen till Audika i Västerås!

Vi är experter på hörsel. Hos oss arbetar legitimerade audionomer med målet att du ska höra så bra som möjligt. Audika Västerås ligger i Läkarhuset på Kopparbergsvägen 14 precis intill Västerås centrum. Parkeringsmöjligheter finns i P-huset Skrapan under läkarhuset med infart från Timmermansgatan.

Vad kan vi hjälpa dig med?

Audika i Västerås erbjuder hörselundersökningar samt utprovning och service av hörapparater och andra hörselhjälpmedel. Du som behöver höra bra på jobbet kan även få hjälp med arbetsplatsanpassningar och formgjutna hörselskydd.

Om Audika

Prova i lugn och ro

Köper du hörapparat ur Audikas privata sortiment får du 30 dagars öppet köp så att du har tid att prova och vänja dig vid hjälpmedlen. Dessutom har du 3 års reklamationsrätt.

Kontakta oss gärna om du har några frågor!

Informationen uppdaterades 18 oktober 2018 av Vården.se

Behandlingar hos Audika Västerås

Hörseltest hos Audika Västerås

Första steget till en bättre hörsel är en hörselundersökning hos en av våra legitimerade audionomer. Besöket är kostnadsfritt och du behöver...

Hörapparater hos Audika Västerås

På Audika Västerås erbjuder vi utprovning och anpassning av hörapparater. Vad är en hörapparat? En hörapparat är ett diskret hjälpmede...

Batterier till hörapparater hos Audika Västerås

Idag drivs alla hörapparater av batterier. Hos Audika Västerås kan du köpa batterier till de flesta hörapparater och du kan även köpa batter...

Karta - Kopparbergsvägen 14, 3 trappor, Västerås

10:46 - 16 jan, 2019

10:46 - 16 jan, 2019

10:45 - 16 jan, 2019

• Fråga ställd 12:29 17 jan 2019

Jag behöver en ny "vinge" till min Orion hörapp. Kan ni hjälpa mig? Boka tid eller drop in?

Audika Västerås svarar:

Hej Christer, du är varmt välkommen att boka in ett servicebesök så hjälper vi dig. Vi har ingen drop-in i Västerås. Välkommen att ringa oss på 0200-11 14 50. Med vänlig hälsning, Audika hörselklinik

• Fråga ställd 14:06 12 feb 2018

Hej jag har hörapparater från Avesta i Kista, Stockholm. Inköpta 2015. I förra veckan fick min hund tag i ena hörapparaten och bet sönder slangen och insatsen i örat. Kan ni hjälpa mig med detta? Vi bor i FAGERSTA nu.

Audika Västerås svarar:

Hej,
    För att kunna se vilka hörapparater det är så behöver vi ditt personnummer.
    Det bästa är om du ringer in till oss på 0200-11 14 50 så kan vi hjälpa dig med ditt ärende.
    Hälsningar
    Jannica Karlsson Kundservice AUDIKA