Herrgärdet Barnavårdscentral

Västerås

021 - 17 58 14 , 021 - 17 58 85 , 021 - 17 58 86

Vår uppgift är att tillsammans med dig som förälder arbeta för att ditt barn ska få den hälsovård det behöver för att växa, utvecklas och må bra.

Grunden för barnets hälsa läggs under de fem första levnadsåren och under den tiden finns också möjligheten att få hjälp och stöd i föräldraskapet av BVC-sjuksköterskan. På BVC arbetar också läkare.

Anne Broberg: 021-17 58 86
Milena Milic Nilsson: 021-17 58 14
Maud Thunström: 021-17 58 85
Maud Åhlman: 021-17 57 47

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 021 - 17 58 14 021 - 17 58 85 021 - 17 58 86 Växelnummer 021 - 17 30 00
Karlsgatan 17A, Västerås - visa på karta

Du behöver ingen remiss för besök hos oss.

Barnavårdscentral / BVC