Herrgärdet Fysioterapimottagning

Västerås

Hos oss får du hjälp med besvär som påverkar din rörelseförmåga. Vi kan hjälpa dig med rehabilitering, behandling och träning om du till exempel har besvär i ryggen, nacken, idrottsskador eller behov av att få stöd för att öka din fysiska aktivitet.

Vi arbetar med att förebygga, undersöka och behandla smärttillstånd samt andra funktionsnedsättningar.

Vi arbetar efter nationella evidensbaserade behandlingsriktlinjer, vilket betyder att vi använder behandlingsmetoder som har vetenskapligt dokumenterad effekt.

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 021 - 17 41 01 Växelnummer 021 - 17 30 00
Karlsgatan 17A, Västerås - visa på karta

Du behöver ingen remiss för besök hos oss.

Sjukgymnast