Oxbacken Familjeläkarmottagning

Västerås

Hos oss finns familjeläkarmottagning, distriktssköterskemottagning, barnavårdscentral, barnmorskemottagning, kurator och arbetsterapeut. Verksamhetschef Heike Nykvist heike.nykvist@regionvastmanland.se

Lista dig hos Oxbacken Familjeläkarmottagning

Repslagargatan 3, Västerås - visa på karta
Du behöver ingen remiss för att besöka oss men du som är listad på Oxbacken kan även besöka Skultuna vårdcentral.
Husläkare / vårdcentral

3,9

10:31 - 02 nov, 2018 skrev:

Fantastiskt trevlig personal! Oavsett om man ringer eller besöker är bemötandet vänligt, personligt och engagerat. Här blir man tagen på allvar!

12:09 - 02 jan, 2017

21:54 - 19 okt, 2016 skrev:

Är jättenöjd! Fick så bra hjälp under min depression. Kort kö till samtalskontakt som var mycket bra och leg psykoterapeut.

00:43 - 17 jun, 2016

1,0