Skultuna Familjeläkarmottagning

Västerås

Vi har familjeläkarmottagning och distriktssköterskemottagning men vi samarbetar med Oxbacken vårdcentral och där kan du besöka barnavårdscentral, barnmorska, arbetsterapeut, kurator och fysioterapeut. Verksamhetschef Heike Nykvist heike.nykvist@regionvastmanland.se

Lista dig hos Skultuna Familjeläkarmottagning

Västeråsvägen 32, Skultuna - visa på karta
Du behöver ingen remiss för att besöka oss men du som är listad på Skultuna kan även besöka Oxbacken vårdcentral.
Husläkare / vårdcentral