Vuxenpsykiatriska beroendemottagningen

Västerås

Beroendecentrum Västmanland är en länsgemensam verksamhet som består av en öppenvårdsmottagning med kopplingar till övriga vuxenpsykiatriska mottagningar i Västerås, Fagersta, Köping och Sala. Vi samarbetar också med de kommunala satellitmottagningarna Iris, Spindeln och Missbruksmottagningen som finns i Västerås. Tillsammans med Frivården Mälardalen och Rättspsykiatri Västmanland medverkar vi i öppenvårdsmottagningen Treklöver Västmanland.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

Telefon 021 - 17 59 31
Psykiatricentrum, ingång 29, plan 3, Västerås - visa på karta

Allmänpsykiatri, vuxna, Beroendevård

• 14:22 - 22 feb, 2018 skrev:

Trevligt bemötande. Jättebra personal!

• 01:37 - 13 feb, 2017