Hudmottagningen, Västmanlands sjukhus Västerås

Västerås

På hudmottagningen kan vi hjälpa dig med olika hudproblem som till exempel eksem, psoriasis, och svårare former av akne. Vi kan också kontrollera dina födelsemärken eller hudförändringar om du tycker att de har ändrat utseende, växt, blivit mörkare eller utvecklat oregelbundna kanter.

Västmanlands sjukhus, Västerås - visa på karta
  • Onsdag - Fredag 07:30 - 11:45
Dermatologi

17:47 - 18 mar, 2016 skrev:

var dit i dag och flera läkare titta på min psoriasis mycket trevlig personal ett varmt tack ska ni ha.

20:09 - 22 jan, 2016 skrev:

Bra punktlighet. Fyra läkare kommer in och formligen strålar lugn och kompetens. Stora frågan avgörs snabbt och lättförståeligt. En stannar kvar och går igenom nästa steg. Hela tiden med oss som är med.

08:01 - 29 okt, 2012 skrev:

Fick äntligen efter många års sjukskrivning träffa en underbar läkare som lyssnade. Birgitta Kelvfe, tack! Du är värd alla rosor i världen!