Kvinnoklinikens mottagning, Västmanlands sjukhus Västerås

Västerås

Här finns mottagning för gynekologiska besvär, fertilitetsmottagning, preventivmedelsrådgivning, abortärenden, vulvamottagning samt inkontinensvård.

All rådgivning och tidsbokning till både Västerås och Köping sköts av barnmorskor i Västerås.

På mottagningen i Västerås finns även en operationskoordinator som hanterar väntelistor och planerar operationer. Gynekologiska operationer utförs på sjukhusen i Köping och Västerås.

Telefonnummer:
Uroterapeut: 021- 17 41 64
Operationskoordinator: 021- 17 32 22

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 021 - 17 38 00 Växelnummer 021 - 17 30 00
Västmanlands sjukhus Västerås, Västerås - visa på karta
  • Måndag - Torsdag 07:15 - 17:00 Fredag 7:15-16:0

Du behöver ingen remiss för besök hos oss.

Gynekolog

4,9