Ortopedisk avdelning akut, Ortopedkliniken

Västerås

Ortopedisk avdelning akut består av fyra team med olika inriktningar vad gäller bemanning och verksamhetsinriktning. Gemensamt för samtliga team är dock patientunderlaget som utgörs av akuta ortopediska åkommor.

Västmanlands sjukhus, Västerås - visa på karta
  • Lördag - Söndag 07:00 - 15:30
  • Måndag - Söndag 13:00 - 19:30
Du behöver remiss för besök hos oss. Remissen utfärdas vanligen av din familjeläkare. Du ska få en tid inom vårdgarantins 90 dagar.
Ortoped

16:00 - 15 jun, 2017 skrev:

Alla på ortopeden var helt underbara. Fick den bästa tänkbara vård. Både operation, uppvak och avdelningen som jag låg på. Högsta betyg till min läkare. Har bara lovord om ortopeden och all personal.

09:44 - 02 sep, 2013 skrev:

Jag låg här för diskbråcksop Helgen den sista augusti,och personalen var helt fantasktiga glada,omtänksamma ingenting var omöjligt ja helt underbara