Hjärtmottagningen, Västmanlands sjukhus Västerås

Västerås

Verksamheten är i första hand inriktad på att utreda och behandla akuta och kroniska hjärtsjukdomar inom sjukhusets primära upptagningsområde.

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 021 - 17 61 10 Växelnummer 021 - 17 30 00
Västmanlands sjukhus Västerås, Västerås - visa på karta
Drop-in

Kardiologi

• 08:22 - 22 okt, 2018 skrev:

Fantastisk personal, Professionell och snabbt insatt vård av toppkvallitet

• 23:17 - 15 jun, 2018 skrev:

Fantastisk personal som fick mig att känna trygghet.

• 10:15 - 27 jun, 2017 skrev:

Har fått en helt otroligt bra omvårdnad under alla de år jag haft problem med förmaksflimmer. Flera åtgärder har satts in och min läkare (har haft samma i alla år) har inte gett sig förrän vi fått en tillfredställande förbättring av mitt tillstånd. Tyvärr kommer symptomen ofta tillbaka efter kortare eller längre tid.

• 21:41 - 19 mar, 2016 skrev:

En fantastiskt vård,har min man fått,efter att han fick en hjärtinfarkt 30 januari 2016.
    hans eftervård som nu fortsätter, ger honom trygghet,att få känna att han är i trygga händer,
    När en oro uppträder,vilket det gör ibland,har man alltid möjlighet att ringa hjärtavdelningen i
    Västerås.Min man och jag (hustrun) är till 100% nöjda.