Bröstenheten röntgen, Västmanlands sjukhus Västerås

Västerås

Bröstenheten utgörs av mammografi samt bröst- och plastikkirurgi. Undersökning av bröst görs genom mammografi, ultraljud samt klinisk undersökning.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

ANNONS. doktor24 - Läkare i din mobil och dator, dygnet runt

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt!

Hos doktor24 kan du träffa en läkare online genom chatt eller videosamtal, dygnet runt alla dagar i veckan. Våra läkare har lång erfarenhet inom allmänmedicin och sjukvård och kan hjälpa dig med rådgivning, diagnos, recept eller intyg. Om du behöver träffa en läkare fysiskt kan du boka en tid på en vårdcentral direkt i appen.

Telefon 021 - 17 49 41 Växelnummer 021 - 17 30 00
Sjukhuset Västerås, ingång 1, plan 3, Västerås - visa på karta

Du behöver remiss för besök hos oss. Remissen utfärdas vanligen av din familjeläkare. Röntgen ingår inte i vårdgarantin!

Mammografi