Reumatologklinikens rehabenhet, Västmanlands sjukhus Västerås

Västerås

Enhetens arbetsterapeuter och fysioterapeuter arbetar med rehabilitering för patienter inskrivna på reumatologkliniken. Vi arbetar i team tillsammans med övriga yrkesgrupper för att ge dig som patient ett så bra stöd som möjligt i hanteringen av din sjukdom. Vi är klinikanslutna men använder inte samma lokaler som Reumatologmottagningen, du hittar oss vid ingång 35, ingången för arbetsterapi och fysioterapi.

Du kan träffa oss för individuella besök men vi deltar också i gemensamma aktiviteter på kliniken, till exempel vid temadagar och Reuma Rehab perioder. För mer information kring varje yrkesgrupp, vänligen klicka på fliken Vårt utbud.

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 021 - 17 36 38 Växelnummer 021 - 17 30 00
Västmanlands sjukhus Västerås, Västerås - visa på karta

För att komma i kontakt med oss behöver du vara inskriven på Reumatologmottagningen, Västerås sjukhus, och ha en ansvarig läkare. Du kan därefter själv ta kontakt med oss, eller önska kontakt vid besök på Reumatologmottagningen.

Arbetsterapeut, Kuratorsverksamhet, Sjukgymnast