Familjeläkarna Önsta-Gryta, Västerås

Västerås

Vi är en verksamhet i Praktikertjänst AB som ingår i vårdval Västmanland. Vår vision är att vara en omtyckt vårdcentral som månar om trygghet och hälsa för både patienter och personal.

Lista dig hos Familjeläkarna Önsta-Gryta, Västerås

Vildrosgatan 2, Västerås - visa på karta
Husläkare / vårdcentral

4,3

18:44 - 08 nov, 2017 skrev:

Har varit patient med regelbundna återbesök i åtta år och det har varit toppen!

08:15 - 30 jan, 2017

08:33 - 21 dec, 2016 skrev:

Bemötandet mycket positivt.
Jag är nöjd.

08:26 - 25 sep, 2015 skrev:

Hopplös vårdcentral att försöka boka tid hos. De svarar inte, har inget telefonkösystem som fungerar och man får inget meddelande om varför de inte svarar. Det går fram 20-30 signaler sen bryts det bara. Värdelöst med andra ord.

2,8