Odensvi Familjeläkarmottagning

Västerås

Odensvi Läkarmottagning är sedan 1994 en privat välfungerande distriktsläkarmottagning med verksamhet inom alla aspekter av primärvård. Vi är för närvarande fyra specialister i allmänmedicin samt AT och ST läkare. Vi har distriktssköterskor med särskild kompetens inom diabetes, hypertoni, inkontinens och spirometri. Vi har egen BVC och MVC med barnmorska, sköterskor och psykolog med bl a föräldra- och pappagrupper. Vi har två fysioterapeuter. Vi erbjuder bl a sjukgymnastisk behandling, kiropraktik, akupunktur, medicinsk yoga, bassäng, artros- och diabetesskola och neurologisk behandling. Vi har även gruppaktivitet med cirkel- och styrketräning, kroppskännedom samt balans- och korordinationsträning. För akuta besvär som ej är äldre än 14 dagar är listade patienter välkomna till "Lättakuten". Öppet måndag-fredag kl 13.00-16.00, ej röda dagar. Tidsbokning behövs ej. Ex på besök: Hosta-snuva-feber, halsont, urinvägsbesvär, akut allergi, hud-, öron- och magbesvär, akut skada, akut smärta i rygg, knä, fot.

Lista dig hos Odensvi Familjeläkarmottagning

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 021 - 15 25 00