Odensvi läkarmottagning

Om Odensvi läkarmottagning

Odensvi Läkarmottagning är sedan 1994 en privat välfungerande distriktsläkarmottagning med verksamhet inom alla aspekter av primärvård. Vi är för närvarande fyra specialister i allmänmedicin samt AT och ST läkare. Vi har distriktssköterskor med särskild kompetens inom diabetes, hypertoni, inkontinens och spirometri. Vi har egen BVC och MVC med barnmorska, sköterskor och psykolog med bl a föräldra- och pappagrupper. Vi har även två fysioterapeuter. Vi erbjuder bland annat sjukgymnastisk behandling, kiropraktik, akupunktur, medicinsk yoga, bassäng, artros- och diabetesskola och neurologisk behandling. Vi har även gruppaktivitet med cirkel- och styrketräning, kroppskännedom samt balans- och korordinationsträning. För akuta besvär som ej är äldre än 14 dagar är du välkommen till "Lättakuten". Öppettider måndag-fredag kl 13.00-16.00, ej röda dagar. Ingen tidsbokning behövs. Ex på besök: Hosta-snuva-feber, halsont, urinvägsbesvär, akut allergi, hud-, öron- och magbesvär, akut skada, akut smärta i rygg, knä, fot

Lista dig hos Odensvi läkarmottagning

Odensviplatsen 2, Västerås - visa på karta
Husläkare / vårdcentral

14:57 - 01 jul, 2015 skrev:

Snabb, trevlig och kunnig service. Patientens önskemål om behandling beaktas på ett seriöst sätt.