Skultuna Barnavårdscentral

Om Skultuna Barnavårdscentral

Vi ger råd och stöd till dig som är förälder med barn i åldern 0-6 år. Du är välkommen att vända dig till oss med alla frågor du har om ditt barns hälsa och ditt föräldraskap.

Här kan du få stöd och vägledning i din föräldraroll och samtala om ditt barns behov och utveckling. Du får också stöd och information om amning, mat och matvanor, sömn, sjukdomar, barnsäkerhet och vaccinationer.

Västeråsvägen 32, 730 50 Skultuna - visa på karta
Du behöver ingen remiss för besök hos oss.
Barnavårdscentral / BVC