Vårdcentralen Granen

Vårdcentralen Granen

, Värnhem

Grangatan 11, Malmö, 21214 Malmö

När du blir sjuk, skadar dig eller behöver hjälp med din psykiska hälsa är du välkommen till oss. Du kan även få de vanligaste vaccinationerna hos oss, till exempel mot influensa. Om du behöver hälso- och sjukvård av någon annan än oss hjälper vi dig vidare. Med 1177 direkt kan du söka vård digitalt hos oss på vårdcentralen. Du får en bedömning av dina symtom och kan sedan välja att chatta med vårdpersonal.

Informationen uppdaterades 16:19 - 16 nov, 2023

18 maj, 2022

Var tveksam pga de andra betygen men när jag gick för vaccination var hela besöket väldigt bra. Varmt välkomnad av personal och snabbt omhändertagen, onlinebokningen var enkel. Rena och lugna lokaler

22 mar, 2022

Sämsta VC.Vilseledande och otrevliga vid tidsbokning.Varje person lämnar en annan information.

21 mar, 2022

Var idag och skulle lämna blodprov efter att läkaren ett samtal. Det känns nästan som man inte är välkommen att lämna prov. Efter att jag lämnat prov meddelade jag att det satt en man som väntat en timme i väntrummet. Jag fick som svar att det var ju tråkigt. Med ett så kränkande uttalande av två personal har jag sällan inom sjukvården påträffat. Att behandla patienter så respektlöst ger avsmak i munnen. Hade det varit på min arbetsplats hade jag anmält dem.

11 jun, 2021

Jag fick min andra vaccininjection den 9/6 av en manlig sjuksköterska som inte var trevlig,sprutan fick hänga i armen medan han fyllde i mitt kort,vid frågor hänvisade han till webbsidan,att fråga kan uppstå när man inte hittar på webbsidan,betydde ingenting,detta är en fråga om respekt för människor.

17 dec, 2020

Jag blev väl omhändertagen av läkare och personal på provtagningen.

Här kan du se omdömen som Vårdcentralen Granen har fått i Nationella Patientenkäten.

Distriktssköterskeverksamhet, Allmänmedicin, Kuratorsverksamhet, Psykologverksamhet, vuxna, Sjukgymnastik/Fysioterapi, Primärvårdsrehabilitering, Verksamhet för unga vuxna med psykisk ohälsa, Vaccination mot covid-19, Provtagningsverksamhet, öppen vård, Äldrevårdsmottagning, primärvård, Inkontinensmottagning, primärvård, Dietistverksamhet, Psykologverksamhet, barn och ungdom, Vårdcentral (BT), Hypertonimottagning, primärvård, Diabetesmottagning, primärvård