Celsiusgatan 35, Malmö

Kostnadsfritt

Hälsoundersökning

Förnya recept

Pris efter konsultation

Välkommen till Blomman Vårdcentral!

Blomman Vårdcentral är en privat vårdcentral som arbetar på uppdrag av Region Skåne. Vi erbjuder hälso- och sjukvård med hög kvalitet, och hos oss finns möjlighet att boka besök eller komma in akut med lättare åkommor.

Vi välkomnar nya och gamla patienter!

Vi utvecklar ständigt vår verksamhet utifrån de behov våra patienter har.

Blomman VC erbjuder:

• Förnyelse av recept
  • Läkarintyg
  • Mindre kirurgiska ingrepp

Generösa öppettider

Vi har generösa öppettider med kvälls- och helgöppet samt drop-in mottagning alla dagar.

Vi finns också i Sofielund

Vi har öppnat en ny vårdcentral på Rolfsgatan 5 i Sofielund. Välkomna!

Lista dig gärna hos oss på Blomman Vårdcentral!

Informationen uppdaterades 14:56 - 14 jun, 2023

Iman

Connie Pomykala

Git

24 feb, 2024

Blomman - en Toppen Vårdcentral! Mahmoud sjuksk, kunnig, snabb och noggrann, likaså läkarna, engagerade och intresserade av patienten och hitta lösningar. Vård när den är som bäst!

12 jan, 2024

Usch , värsta vårdcentral någonsin, telefonisten förstår inte svenska och man behöver ringa många gånger inna man får tala med läkaren, dem jobbar bara för pengar

15 nov, 2023

6 okt, 2023

Sämsta bemötandet

25 aug, 2023

Jag skulle vilja säga stor tack för sjuksköterska som heter Lila. Hon är jätte snäll, duktig med stor empati person/ sjukvårdsperson som kan hitta tid för att min son har möjlighet att träffas med läkare. Lila förstör exakt att min son behöver hjälp. Jag vill säga stor tack till läkare som heter Karaar. Han var jätte snäll, noggrant och reagerade snabb med min son. Han förstör att min son har fraktur så han remitterade snabbt till röntgenavdelning akut. Han ringde flera gånger för att vi fick tid på denna avdelning. Så resultatet var att absolut min son behövdes för behandlingen /gipps

Fråga ställd 11:39 - 12 jan, 2020

Hej! Jag heter Florian Boghian,19670325-8357 Personnummer.Jag vil planerade för blodtester,på boka tid ...jag har diabetes...läkare Zaki konsulterade mig ...

Blomman Vårdcentral, Malmö svarar:

Hej Florian! Tack för din förfrågan. Du kan komma fastande som drop-in till vårt lab på vårdcentralen mellan 08.00-10.00. Proverna är redan beställda. Bästa hälsningar/ Blomman VC

Fråga ställd 13:17 - 21 aug, 2019

Jag skall till gynekologen i Avgusti,men vät inte datum.

Blomman Vårdcentral, Malmö svarar:

Hej Jelica! Du har tid hos gynekologen på Blomman VC i Katrinelund kl. 12:30 19-09-17. Bästa hälsningar/ Blomman VC

Fråga ställd 09:11 - 7 jul, 2019

Varit hos är i fredags. Sen dess har blod trick som gor inte under 150/110 oc uppot. Vet inte vad ska jag göra. Recept har inte blivit skriva. Inte alla.

Blomman Vårdcentral, Malmö svarar:

Hej! Telefonsamtal idag med överenskommelse om remiss på 24-BT kontroll och att du bokar en tid till sjuksköterska vid behov. Hälsningar/ Ali Sabri Blomman VC

Fråga ställd 08:43 - 17 feb, 2019

Under vilka tider finns det drop-in tider

Blomman Vårdcentral, Malmö svarar:

Ni får gärna ringa in på 040-490 955 och boka in er tid. Vi har öppet vardagar mellan 08-21. Helger 13-18 (telefonbokning helger 09-18). I de flesta fall du får en tid samma dag. Vi har drop-in till lab.

Fråga ställd 19:40 - 22 okt, 2018

Hej. Undrar om ni har kvinnlig gynekolog?

Hej Pia! Ja. Vi har en kvinnlig gynekolog. Bästa hälsningar/ Blomman VC

Lördag - Söndag:13:00 - 18:00