Laboratoriet Apladalens vårdcentral Värnamo

Värnamo

Till laboratoriet är du välkommen för att lämna prover som din läkare har beställt. Vi tar även hand om olika avförings- och urinprov och utför vissa funktionsundersökningar, till exempel glukosbelastningar.

Lämna prover när det passar dig

Logga in och boka tid för provtagning hos oss via våra e-tjänster. Välj en tid som passar dig och slipp köa i väntrummet.

Du kan även boka tid via telefon på 010-242 64 42, vardagar klockan 07.30-16.00.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

ANNONS. doktor24 - Läkare i din mobil och dator, dygnet runt

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt!

Hos doktor24 kan du träffa en läkare online genom chatt eller videosamtal, dygnet runt alla dagar i veckan. Våra läkare har lång erfarenhet inom allmänmedicin och sjukvård och kan hjälpa dig med rådgivning, diagnos, recept eller intyg. Om du behöver träffa en läkare fysiskt kan du boka en tid på en vårdcentral direkt i appen.

Telefon 010 - 242 20 00
Pilgatan 10, Värnamo - visa på karta