Laboratoriet Vråens vårdcentral Värnamo

Värnamo, Värnamo

Till laboratoriet är du välkommen för att lämna prover som din läkare har beställt. Vi tar även hand om olika avförings- och urinprov och utför vissa funktionsundersökningar, till exempel glukosbelastningar.

Lämna prover när det passar dig
Logga in och boka tid för provtagning hos oss via våra e-tjänster. Välj en tid som passar dig och slipp köa i väntrummet.
Du kan även boka tid via telefon på 010-242 64 42, vardagar klockan 07.30-16.00.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 010 - 242 20 00