Unicare Apladalens vårdcentral, Värnamo

Värnamo

På Unicare Apladalens vårdcentral finns läkar- och distriktssköterskemottagning, sjukgymnastik och psykolog. Vi erbjuder mottagning för diabetes, astma/KOL, hjärtsvikt, vaccinationer samt hälsokontroller. Du hittar oss under samma tak som Apladalens företagshälsovård. Vårt mål är att anpassa oss efter dina behov. Det kallar vi primärvård på dina villkor. Vi tar emot barn och vuxna som är sjuka och behöver råd eller vård. Du kan ringa dygnet runt. När vårdcentralen är stängd kopplas du automatiskt till en jourmottagning. Vi arbetar förebyggande och erbjuder hälso- och livsstilsrådgivning. Du kan även få hjälp med remisser till specialistvård, rehabilitering och uppföljning.

Lista dig hos Unicare Apladalens vårdcentral, Värnamo

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 010 - 244 08 00
Pilgatan 10, Värnamo - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter som är 1 och äldre.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

• 07:14 - 11 jun, 2014