Vännäs hälsocentral

Vännäs

Dagtid är det hit du vänder dig med frågor som rör din hälsa. Det gäller för dig som är sjuk, vill ha stöd som förälder eller förändra din livsstil.

Använd gärna våra e-tjänster när du kontaktar oss. När du ringer oss för rådgivning och bedömning får du förslag på en tid då vi ringer upp dig.

Alla landstingets hälsocentraler är godkända av Hälsoval Västerbotten. Hälsovalet innebär att du själv kan välja hälsocentral. Du hittar information om hur du väljer i länken nedan, Så väljer du mottagning.

Har du frågor under kvällar och helger ringer du 1177.

Blir du akut sjuk eller allvarligt skadad ringer du 112.

Lista dig hos Vännäs hälsocentral

Umevägen 56 - visa på karta
  • Måndag - Onsdag 08:00 - 17:00
  • Måndag - Fredag 12:00 - 13:00 Lunchstängt
Arbetsterapeut, Astma, stödverksamhet, Diabetes, stödverksamhet, Dietist, Distriktssköterskeverksamhet, Familjecentral, verksamhet, Husläkare / vårdcentral, Inkontinens, stödverksamhet, Kuratorsverksamhet, Psykolog, Psykologverksamhet, barn och ungdom, Sjukgymnast, Ungdomsmottagning, Vaccinationsverksamhet

3,6

16:41 - 16 apr, 2018 skrev:

Tack för ett alltid trevligt bemötande

4,2

16:59 - 30 aug, 2016 skrev:

Jag blev feldiagnostiserad när jag kom in med en klump under ögat och endast avborstad av läkaren. Det står att det ska vara öppet tills 17.00 mån-ons men när ringde klockan 16.15 så se den automatiska telefonsvararen att det var stängt. När jag sedan fick tag på receptionisten så blev jag endast bemött av en taskig och avfärdande attityd.

3,0