Avdelning 96, Vänersborg

Vänersborg

Avdelning 96 är en akut psykosavdelning. Vården syftar till att hjälpa patienten ur ett akut psykostillstånd och förbereda för fortsatt behandling och rehabilitering ute i samhället. Direktinläggning från psykiatrisk öppenvårdsmottagning till vårdavdelning 96 kan ske efter överenskommelse.

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 010 - 473 40 96 Växelnummer 010 - 435 00 00
Fyrspannsvägen 2, 462 54, Vänersborg - visa på karta

• Måndag - Söndag Dygnet runt Alla dagar dygnet runt

Ålder: Vi tar emot patienter som är 18 och äldre.

Psykiatri, vuxna, Psykiatriker