BUP öppenvårdsmottagning Vänersborg, Vänersborg

Vänersborg

BUP öppenvårdsmott är en del av BUP-kliniken inom NU-sjukvården. Vårt uppdrag är att utreda och behandla barn och ungdomar mellan 0 och 18 år med någon form av psykiatrisk problematik.
Öppenvården ansvarar också för akutbedömningar (måndag-fredag kl 8:00-16:30). Till öppenvården krävs ingen remiss.

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 010 - 435 17 12 Växelnummer 010 - 435 00 00