• 0521-109 91

Kungsgatan 1, Vänersborg - Visa på karta

Logo Tandläkare Anna Kireeva

Vänersborg

Välkommen till Tandläkare Anna Kireeva i Vänersborg!

På Kungsgatan 1 i centrala Vänersborg erbjuder vi gamla och nya patienter all form av tandvård. Kliniken är hemtrevlig och har en lugn och mottagande atmosfär. Hos oss får du ett personligt bemötande och får alltid träffa samma tandläkare, tandhygienist och tandsköterska.

Hos oss kan vi hjälpa er med:

• Regelbundna undersökningar
  • Förebyggande tandvård
  • Rotbehandlingar
  • Lagningar
  • Tanduttagningar
  • Estetisk tandvård
  • Implantatbehandlingar
  • Barntandvård

Vi tycker att det är viktigt att erbjuda våra patienter en modern och trygg tandvård, därför vidareutbildar vi oss kontinuerligt. Vi har även ett stort nätverk av specialister knutna till oss för att kunna erbjuda dig tandvård för dina behov.

Kontakta oss om du har några frågor eller vill boka en tid!

Informationen uppdaterades 31 januari 2018 av Vården.se

Behandlingar hos Tandläkare Anna Kireeva

Tandläkarundersökning hos Tandläkare Anna Kireeva i Vänersborg

Så går en tandläkarundersökning till Vid undersökningen kontrollerar tandläkaren manuellt och med hjälp av röntgen om du har några hål, h...

Så går en tandläkarundersökning till

Vid undersökningen kontrollerar tandläkaren manuellt och med hjälp av röntgen om du har några hål, hur ditt tandkött ser ut och om det finns risk för tandlossning. Om det visar sig att du har några problem som behöver åtgärdas, till exempel ett hål, kommer vi tillsammans fram till hur och när det ska åtgärdas. Du får också ett kostnadsförslag att ta ställning till innan påbörjad behandling.

Hur ofta bör man gå till tandläkaren?

Hur ofta du bör gå på tandläkarundersökning beror på hur stora problem du har med dina tänder. Tillsammans med oss lägger vi upp en individuell behandlingsplan för dig. Det vanliga är, om man inte har några större problem, att göra en undersökning varje eller vartannat år.

Varmt välkommen på undersökning hos Tandläkare Anna Kireeva!

Tandhygienist hos Tandläkare Anna Kireeva i Vänersborg

Vad kan tandhygienisten hjälpa mig med? Tandhygienisten kan till exempel hjälpa dig med: Borttagning av tandsten, beläggningar och ö...

Vad kan tandhygienisten hjälpa mig med?

Tandhygienisten kan till exempel hjälpa dig med:

• Borttagning av tandsten, beläggningar och överskott av fyllning
  • Missfärgningar
  • Putsning och polering av tänderna
  • Muntorrhet
  • Dålig andedräkt
  • Blödande tandkött

Tandhygienisten ger dig också information och råd om hur du tar hand om dina tänder på bästa sätt för att förebygga problem.

Hur ofta behöver man gå till tandhygienisten?

Regelbundna besök hos tandhygienisten kan vara positivt då sjukdomar och andra problem kan upptäckas tidigt och minska risken för omfattande och kostsamma behandlingar.

Välkommen att boka en tid hos tandhygienisten!

Akuttandvård hos Tandläkare Anna Kireeva i Vänersborg

Har du fått akuta tandbesvär? Hos Tandläkare Anna Kireeva erbjuder vi akuttid hos tandläkare för att få hjälp med besvär såsom: Tand...

Har du fått akuta tandbesvär?

• Tandvärk
  • Utslagen tand
  • Trasig tand
  • Tappad krona eller fyllning
  • Ilningar
  • Blödande tandkött
  • Tandlossning

Kostnadsförslag innan påbörjad behandling

Vid ditt besök gör vi först en undersökning för att se hur omfattande dina skador är. Därefter tar vi fram ett kostnadsförslag på eventuell behandling som du får ta ställning till innan vi påbörjar arbetet.

Kontakta Tandläkare Anna Kireeva om du behöver boka en akuttid!

Estetisk tandvård hos Tandläkare Anna Kireeva i Vänersborg

Vad innebär estetisk tandvård? Estetisk tandvård handlar om att förbättra tändernas utseende och estetiska intryck hos personer. Skillnad...

Vad innebär estetisk tandvård?

Estetisk tandvård handlar om att förbättra tändernas utseende och estetiska intryck hos personer. Skillnaden jämfört med traditionell tandvård är att den i första hand tillvaratar rent medicinska behov, vilket den estetiska tandvården inte gör.

Därför väljer man estetisk tandvård

Det finns olika anledningar till varför man väljer estetisk tandvård. Det kan exempelvis vara för att korrigera:

• Sneda och ojämna tänder
  • Missfärgade och mörka tänder
  • Skadade tänder
  • Mellanrum mellan tänderna
  • Svårigheter att tugga
  • Olika estetiska åtgärder

Kontakta Tandläkare Anna Kireeva för att boka en tid!

Karta - Kungsgatan 1, Vänersborg

• 09:49 - 16 feb, 2018 skrev:

Otroligt trevlig och kunnig tandläkare

• 19:18 - 27 jan, 2018 skrev:

Jag är tandvårdsrädd och gillar inte att gå till tandläkare, men Anna är lugn och förklarar hela tiden vad hon gör. Trevligt och professionellt bemötande, mycket nöjd!

• 14:30 - 06 dec, 2017 skrev:

Ett mycket fint och proffesionellt bemötande gällande hela teamet. Varma rekommendationer.