Närhälsan Opaltorget vårdcentral, Västra Frölunda

Närhälsan Opaltorget vårdcentral

, Kannebäck

Zirkongatan 5, 421 64, Västra Frölunda, 42164 Västra Frölunda

VÄLKOMMEN PÅ PRICKMOTTAGNING Kom till oss och kontrollera födelsedagsmärken, prickar och andra hudförändringar. Boka tid via E-tjänster/1177 eller telefon. VACCINATION Nu erbjuder vi vaccinationstider för TBE, pneumokocker och kikhosta för gravida. Vi erbjuder även vaccination mot covid-19 för patienter 80 år eller äldre, samt patienter 65 år och äldre med dagliga omsorgsinsatser. Boka tid via E-tjänster/1177 eller via telefon. LÄTTAKUT LÄKARE Du kan själv boka fysiskt besök eller videobesök för dig själv eller ditt barn via E-tjänster/1177 vid nytillkomna, lätta besvär. Via E-tjänster/1177 kan du även boka tid till sjuksköterska, distriktssköterska samt psykolog. TIDSBOKNING LAB Du som har provtagning ordinerad från oss, eller har remiss för provtagning, kan boka tid till vårt lab via 1177.se.

Hos oss finner du en samlad kompetens bestående av olika yrkeskategorier. Det gör att vi kan erbjuda dig ett professionellt omhändertagande och ett gott bemötande. Våra sjuksköterskor har diabetes- och astmamottagning. Övrig specialitet är psykolog och rehabkoordinator. Tidsbokning sker via 1177 eller telefon.

Informationen uppdaterades 15:51 - 19 mar, 2024

27 okt, 2023

Jag är jättenöjd med Opaltorgets VC, jag har alltid fått träffa läkare inom väldigt rimlig tid, som tar sig tiden att lyssna, vänligt bemötande från alla i personalen, och bra framkomlighet via telefon eller mejl via hemsidan.

9 aug, 2023

Något some inte fungerar i adminstration/reception. Krånglar incheckning. Håller aldrig tiden när du lovar ringa tillbaka. Ny läkare hela tiden. Håller inte öppettider ! Det är bara läkaren Emilie som är stjärnan där!

24 jun, 2021

18 jun, 2020

Tack till Shandiar, Amer och inte minst Dino för ett professionellt bemötande och adekvat vård!

9 apr, 2018

Här kan du se omdömen som Närhälsan Opaltorget vårdcentral har fått i Nationella Patientenkäten.

Onsdag - Fredag:07:30 - 17:15

Distriktssköterskeverksamhet, Allmänmedicin, Vaccination mot covid-19, Psykologverksamhet, vuxna, Kuratorsverksamhet, Provtagningsverksamhet, öppen vård, Vårdcentral (BT)