Herrgärdet Närvården

Herrgärdet Närvården

, Västerås

Karlsgatan 17A, Västerås, 72214

Vi är en tillgänglig och trygg vårdcentral som erbjuder god vård genom hela livet Förutom familjeläkare och distriktssköterskor kan du träffa våra barnmorskor, barnavårdscentral, arbetsterapeuter, sjukgymnaster och kurator. På vår mottagningen finns eget laboratorium, livsstilsmottagning och kostnadsfri blodtrycksmätning i egenvårdsrummet. Verksamhetschef Carina Larsson

Informationen uppdaterades 13:26 - 26 feb, 2024

Läkarbesök
Besök hos hudläkare

16 aug, 2023

Alltid fått bra hjälp. Tid snabbt. Labbet på herrgärdet där blodprov tas är jättebra och tryggt. Marie är en av få som kan ta prov med mina dåliga vener

21 apr, 2022

Från början till slut så dåligt, var på Bokad Läkartid i okt- nov, mådde jättedåligt pga stora förändringar i mitt liv, jag tog mig dit till bokade tiden, mår man dåligt så har jag ingen ork eller lust alls till något, fick träffa Läkaren , jag berättade om mitt dåliga mentala mående.... Fick som svar av Läkaren att ”så där ser man inte ut om man mår dåligt”, det var vården jag fick kastat i ansiktet, jag frågade om han kunde se min själ??? Nu har jag bytt vårdcentral.

20 dec, 2021

Min sambo tog sin andra dos vaccin 3/8 2021. Hennes andra dos hade inte registrerats (och har ännu inte gjort det) vilken hon hade behövt uppvisa då hon reste till Paris i helgen. Detta resulterade i ett PCR-test som landade på 1950 kronor. Jag har försökt någon ansvarig sen förra veckan utan resultat. Detta verkar nästan ha blivit en affärsidé för Herrgärdet vårdcentral.

22 okt, 2021

Försökt få tag i er i 2 v nu. Ringer 30-40 ggr/dygn. Sägs bara att det är många som ringer och försök igen. 10 x 40 ringningar = 400 försök att nå er.

10 jun, 2021

tyvärr var jag missnöjde och jag vägrar den behandling, eftersom jag har haft en telefontid idag med en läkare, så väntade jag på honom två timmar för att ringa till mig, men ingen någon ringde, sen ringde jag två gånger och lämnade två brev samt skickade SMS utan ett svar. De har inte rätten att förlora min tid utan svara eller hjälpa mig. I andra hand skickar de alltid min post försent, samt jag frågade om min prov resultat av blod, urin ,avföring, lungor undersökning men tyvärr inga svar. På grund av att jag är patient, så jag har rätten att få bra behandling och lämplig terapi. HUSSAM

Här kan du se omdömen som Herrgärdet Närvården har fått i Nationella Patientenkäten.

receptionen 8-11:30

Vårdcentral (BT), Flyktingmedicin, Allmänmedicin