Ortopedkliniken

Ortopedkliniken

, Västerås

Västmanlands sjukhus Västerås, ingång 1, huvudentrén, Västerås, 72189

Vi erbjuder bedömning och operation av så gott som alla ortopediska åkommor. Vi har goda resultat i nationella kvalitetsregister och driver en bred och väl utvecklad verksamhet inom hela det ortopediska området. Vi har mottagnings- och operationsverksamhet i Västerås och Köping. Akuta fall tas emot vid akutmottagningen på Västmanlands sjukhus Västerås. Kliniken har också ett samverkansavtal med Uppsala Akademiska Sjukhus för de få diagnosgrupper som inte kan bli opererade i Västmanland.

Informationen uppdaterades 07:08 - 13 okt, 2023

1 okt, 2023

Har opererat båda mina händer för karpaltunnelsyndrom här, ett för ett år sen och ett nu. Olika läkare men båda läkarna och all personal jag träffat från receptioner till operationer har varit underbara båda gångerna.

17 nov, 2022

Nu har jag opererat min högerhand två gånger hos er med fantastiskt resultat. Den omvårdnad ni gav mig både i augusti 2022 som nu i måndags var perfekt. Jag önskar att ni orkar att hålla ut och fortsätta det goda jobb ni gör.

23 aug, 2022

Jag vill tacka all personal på ortopedkliniken i Västerås för enastående vård och omsorg i samband med min höftledsoperation utförd 2022-07-28 av Per Blomquist med team. Ni är fantastiska!

1 mar, 2022

Jag vill tacka all personal på ortopedkliniken i Västerås för all enastående vård och omsorg i samband med min höftledsoperation utförd 28/2-2022 operation utförd av av Per Blomquist med team. Ni är fantastiska!

20 jul, 2019

Jag vill tacka all personal på ortopedkliniken i Västerås för all enastående vård och omsorg i samband med min höftledsoperation utförd 19/7-19 av Petter Sundell med team. Ni är fantastiska! ❤️

Ortopedi