Joylife Uppsala

Joylife Uppsala

Naprapati

Massage

Kiropraktik

Varmt välkommen till oss på Joylife Uppsala!

Joylife är ett rikstäckande nätverk av legitimerade naprapater, kiropraktorer och massörer. Vi är Sveriges största företag inom vår bransch och du hittar vår klinik i Uppsala på S:t Olofsgatan 11.

Vi har vårdavtal med Region Uppsala.

Individuellt anpassade behandlingar hos Joylife

Hos Joylife Uppsala träffar du utbildade terapeuter som kan erbjuda behandlingar inom kiropraktik, naprapati och massage. Vi anpassar alltid behandlingen utifrån varje patients unika behov, så att du får så effektiv hjälp som möjligt.

Vi hjälper dig med dina besvär

Vi kan behandla hela din kropp och våra kunniga terapeuter har många års erfarenhet inom sina respektive områden. Hos oss kan du bland annat få hjälp med:

• Nacksmärtor
  • Axelsmärtor
  • Huvudvärk
  • Ryggsmärtor
  • Musarm
  • Idrottsskador

Du kan känna dig trygg hos oss på Joylife Uppsala

På Joylife möts du av legitimerade och certifierade terapeuter, och vi är Sveriges största företag i vår bransch.Vi anpassar våra behandlingar efter dina behov och arbetar bara med välbeprövade metoder. När du kommer till oss börjar vi alltid med att göra en noggrann undersökning och ställa diagnos, för att sedan ta fram en behandlingsplan som vi jobbar efter tillsammans. Vi på Joylife Uppsala använder oss av ultraljud vid våra undersökningar, vilket ger en mer exakt diagnosticering och därmed mer effektiv behandling för dig.

Varmt välkommen att boka tid hos Joylife Uppsala för att se vad modern kiropraktik, naprapati och massage kan göra för just dig. Joylife - vi får dig att må bättre!

Informationen uppdaterades 09:22 - 20 sep, 2022

Dygnet runt.