Art Clinic Uppsala

Kungsgatan 47A, Uppsala

Art Clinic Uppsala

Välkommen till Art Clinic i Uppsala!

Vi är en ledande specialistklinik inom plastikkirurgi och vårt mål är att kunna ta hand om dig på bästa sätt innan, under och efter din behandling. Hos oss möts du av kunniga specialister och vi lägger stor vikt vid omhändertagande och personlig service.

För din första konsultation är du välkommen till mottagningen på Kungsgatan. Övriga besök sker på Ljusbärargatan 2, som ligger bara ett stenkast därifrån.

Vad erbjuder Art Clinic Uppsala?

Hos oss kan du få hjälp med alla typer av plastikkirurgi. Vi erbjuder till exempel:

• Bröstförstoring
  • Bröstlyft
  • Fettsugning
  • Gynekomasti
  • Ögonlocksplastik
  • Bukplastik
  • Rumpförstoring (Brazilian Butt Lift)
  • Näsplastik
  • Öronplastik
  • Ansiktslyft
  • Behandling av lipödem

Vi har flera kliniker i Sverige

Art Clinic är idag ledande inom plastikkirurgi, ortopedi och ryggkirurgi. Vi har kliniker på följande orter:

• Göteborg
  • Stockholm
  • Uppsala
  • Jönköping

Individuellt anpassad behandling

Vi utgår alltid från dina personliga förutsättningar och önskemål, för att kunna ge dig så bra behandling som möjligt. Vi tar oss tid att lyssna på dig och ger saklig och detaljerad information om olika behandlingsalternativ. Vår vision är att överträffa patienternas förväntningar och skapa en ökad livskvalitet.

Varmt välkommen att boka din första konsultation hos Art Clinic på Kungsgatan 47A i Uppsala!

Informationen uppdaterades 16:11 - 8 dec, 2022