Folktandvården Seminariet

Om Folktandvården Seminariet

Vi erbjuder tandvård till barn och vuxna. Vårt team består av tandläkare, tandhygienister och tandsköterskor. Du träffar den som är bäst på ditt aktuella vårdbehov och vi har ett nära samarbete med specialister.

Vi kan utan kostnad boka tolk för språk, till dig som är döv, dövblind, vuxendöv och hörselskadad. Kontakta oss så hjälper vi dig.

Ett fåtal p-platser finns utanför kliniken och på gatorna omkring. Betalparkering finns i närheten eller på Fyrishov strax intill.

Verksamhetschef: Katarina Wadstein

Arbetsledare: Ulrika Pettersson

Folktandvården Prästgatan 11 75228 Uppsala - visa på karta
  • Måndag - Tisdag 08:00 - 17:00
  • Måndag - Tisdag 07:00 - 19:00

Folktandvården Seminariet

4,9

11:55 - 13 jan, 2016 skrev:

Bra för alla sorters patienter med somatiska sjukdomar såväl som psykiatriska eller både och.
Tandrädsla tar dem särskilt hänsyn till.

14:49 - 08 jul, 2015