Märit Roosdorps ögonläkarmottagning, Uppsala

Uppsala

Denna ögonläkarspecialistmottagning bedriver sedan 1992 medicinsk ögonsjukvård av hög kvalitet med den allra senaste utrustningen inom branchen. Vi har specialistläkare som erbjuder t ex kvalificerad vård av patienter med glaukom (grön starr). Patienter med katarakt (grå starr) bedöms och vid behov remitteras dessa utan dröjsmål till opererande instans. Bedömning av patienter med makulaförändringar (sjukdomar inom gula fläcken) görs och vid behov remitteras vissa av dessa vidare till ögonkliniken, Akademiska sjukhuset. Patienter med diabetes sköts genom regelbundna fotokontroller. Mottagningen är utrustad för polikliniska operationer inom ögonregionen. Patienter alla kategorier är välkomna utan remiss. Kontinuerligt samarbete sker med ögonkliniken, Akademiska sjukhuset vad gäller alla patientkategorier. Mottagningen genomgår årliga kvalitetskontroller.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 018 - 15 01 70
Läkarhuset Kungsgatan 43 - visa på karta

Parfymfritt. Rökfritt. Inga husdjur.

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Ögonsjukvård

• 17:38 - 21 mar, 2017 skrev:

Lugn och trevlig mottagning. Lätt att få kontakt och tid för besök. Ordentlig undersökning, bra information och behandling. Rekommenderas

• 13:54 - 17 mar, 2017 skrev:

Mycket fräscha lokaler. Mycket kompetent, vänlig, empatisk läkare. Lugn, trivsam mottagning.

• 13:34 - 17 mar, 2017 skrev:

Mycket god tillgänglighet. Mycket trevlig, vänlig personal. Professionell vård. Rekommenderas!

• 17:29 - 14 mar, 2017 skrev:

Så skönt att komma till en läkare som lyssnar, gör sin undersökning och sedan på ett bra sätt förklarar vad jag sökt för och hjälper mig få rätt behandling.

• 17:22 - 14 mar, 2017 skrev:

Mkt vänligt bemötande. Professionell undersökning, information och behandling. Ett ställe jag verkligen kan rekommendera.
    Gunvor

• 12:06 - 08 feb, 2015 skrev:

Trevlig personal och trevligt bemötande. Rekommenderas!

• 12:04 - 08 feb, 2015 skrev:

Mycket professionell och kunnig, förklarar så man faktiskt förstår.

• 06:48 - 06 mar, 2013 skrev:

Doktorn kan sin sak, men jag kommer inte gå tillbaka då hennes bemötande inte vara professionell. Hon fick mig känna mig dum och gav pikar på allt jag sa.

2,0