Provtagning Kungsgärdets vårdcentral, Uppsala

Om Provtagning Kungsgärdets vårdcentral, Uppsala

018-611 78 55

Vid vårdcentralens laboratorium kan du lämna blodprov och urinprov efter remiss från vårdpersonal. Vi sköter provtagningar åt vårdcentralen och andra vårdgivare. Vissa prover analyseras på plats och andra skickas vidare till Akademiska sjukhusets laboratorium för analys.

018-611 78 55 Växelnummer
S:t Johannesgatan 28 A Uppsala - visa på karta
  • Måndag - Tisdag 08:15 - 11:30
  • Måndag - Tisdag 13:00 - 15:30
Parfymfritt och rökfritt.
Remiss från vårdpersonal krävs.