Distriktsläkare Årsta vårdcentral, Uppsala

Uppsala

Din husläkare/distriktsläkare är specialist i allmänmedicin. Läkaren är van att skilja olika sjukdomar från varandra, och hjälper dig att behandla dina besvär. Du kan också få hjälp vid svårare sjukdom eftersom du då behöver en läkare med helhetssyn på din situation. Även vid förebyggande hälsoinsatser och rehabilitering kan du få hjälp av din husläkare.

Telefon 018 - 611 87 15 Växelnummer018 - 611 00 00
Sparrisgatan 1 Uppsala - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Ej angivet

Allmänmedicin, Astma, stödverksamhet, Diabetes, stödverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Hypertoni, stödverksamhet, Hälso- och sjukvård i särskilt boende, Inkontinens, stödverksamhet, Specialistsjukvård

Vägbeskrivning

För att få aktuell vägbeskrivning till oss, gå till www.eniro.se eller www.hitta.se. Vill du få information om busslinjer och tidtabeller, kontakta Upplandslokaltrafik eller sök på www.ul.se.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

10 myter om tandtråd

10 myter om tandtråd

Veckans myt om tandtråd!

Idag finns det många missuppfattningar om tandtråd. Vården.se slår hål på tio myter om tandtråd tillsammans med Plackers!

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Tre POSITIVA skäl att sluta röka

Ofta får rökare höra om skälen till varför det är skadligt att röka. Men i denna artikel vill vi vända på det, istället för att fokusera på det negativa - låt oss kika på de positiva hälsoeffekter som kommer med att sluta röka.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Uppsala

• Narva Kirurg Center Supernöjd, gjorde en behandling med hyslase. Kände mig trygg och min läkare var duktig! - Nicolas
    • Narva Derma Center Proffsigt och trevligt bemötande. Kan starkt rekommenderas. - Lina
    • Mariehems hälsocentral Blir alltid bemött med respekt och empati och någon som lyssnar. - Karin Jacobsson
    • Sjukgymnastik David Löw-Larsen Efter att ha provat flertalet sjukgymnaster i stan blev jag rekommenderad att gå till David. Jag var med om en bilolycka för några år sedan ... - Maria
    • Sjukgymnastik David Löw-Larsen David har haft stort tålamod och med behandling och träning fått bort mångåriga ryggbesvär. Kan varmt rekommendera honom. Nu kan jag andlige... - Ola