2.31

Tony Kleins läkarmottagning

Drottninggatan 12, Uppsala

Tony Kleins läkarmottagning

2.31
Jag är specialistläkare inom allmänpsykiatri (ej barnpsykiatri) och leg. psykoterapeut.

Informationen uppdaterades 08:02 - 15 jun, 2021

2.31 / 5

6 jul, 2021 Linus S. skrev:

Det var svårt få tid och eftersom han inte ville samarbeta med mina ytterligare vårdande instanser som han också gav uttryck för så var det totalt omöjligt att skaffa en fungerande vård. Jag rekommenderar honom inte!

15 jun, 2021 Ben E. skrev:

Nej!

6 jun, 2021 Noel A. skrev:

När jag först kontaktade Tony Klein via telefon så fick jag vad jag skulle påstå en utskällning då jag ej ringde på hans utsatta telefontider. Jag fick en tid och upplevde första mötet med Klein som närmast obehagligt! Han petade sig i näsan och skrattade när jag berättade att jag sökt hjälp hos två ytterligare privata psykiatriker och hade inte bestämt mig vem jag kände för att gå tillbaka till. Jag upplevde besöket hos denne Klein som slöseri med tid och lämnade hans mottagning med raska steg och rekommenderar honom verkligen inte för dig som söker en empatisk psykiater!

26 maj, 2021 Karin S. skrev:

Mycket bra bemötande.Förstod mina problem direkt.Det gick snabbt att få hjälp

13 apr, 2021 Sarah H. skrev:

Måndag - Fredag : 08:50 - 17:00 Bokade tider.

Tisdag - Onsdag : 10:40 - 10:50