Skogsblomman Medicinsk Fotvård

Skogsblomman Medicinsk Fotvård

Stenbrohultsvägen 107, Uppsala

Välkommen till Skogsblomman Medicinsk Fotvård!

På Stenbrohultsvägen 107 i Uppsala hittar du Skogsblomman Medicinsk Fotvård. På denna trevliga och tillgängliga mottagning kan du få ett brett utbud av behandlingar inom medicinsk fotvård.

Om mottagningen

Skogsblomman Medicinsk Fotvård drivs av Mazori Haddouche. Hon är medicinsk fotvårdare med en utbildning från Axelsons Gymnastiska Institut och medlem i Sveriges Fotterapeuter. Hon har också många års erfarenhet som undersköterska och kan hjälpa dig med det mesta inom medicinsk fotvård.

Det här kan du få hjälp med

Hos Skogsblomman Medicinsk Fotvård kan du både få behandling när du har besvär med fötterna och förebyggande hjälp. Det kan till exempel röra sig om:

• Nagelkorrigering

• Fotsvamp

• Liktorn

• Fot- och underbensmassage

• Nagelsvamp

• Nagelvård

Du får också hjälp med tips och råd kring hur du själv ska sköta om dina fötter på bästa sätt för att undvika framtida problem.

Skogsblomman Medicinsk Fotvård har avtal med ActiveWay Friskvård. Vi tar även emot diabetespatienter på remiss.

Varmt välkommen att boka en tid hos Skogsblomman Medicinsk Fotvård i Uppsala!

Informationen uppdaterades 11:10 - 27 dec, 2023

13 mar, 2024

Allt är toppen och trevligt!

29 jan, 2024

Mycket bra och kompetent. Trevligt bemötande. Gör allt för kunden

12 okt, 2022

Mycket trevlig pratstund under behandlingen. Mazori närvarande, glad och öppen, lätt på hand.

31 mar, 2020

Trevliga lugn miljö bra bemötande lätt komma in rullstolen

Fråga ställd 09:04 - 26 nov, 2019

Hej, har ni presentkort som julklapp?

Skogsblomman Medicinsk Fotvård svarar:

Hej Anders På Åriket Medicinsk Fotvård finns present kort att köpa och använda dem som julklapp

Fråga ställd 17:23 - 19 aug, 2019

Jag är 92 år och diabetiker. Jag får fotvård hos en fotvårdare här i centrala Uppsala, men är inte nöjd och vill gärna byta. Har du tillstånd från Landstinget att sköta om diabetiker? Jag ser framemot ditt svar, Stig Edlund

Skogsblomman Medicinsk Fotvård svarar:

Hej Stig Jag har avtal med Landstinget och jag ger fotvårdsbehandling till diabetiker Med vänliga hälsningar fotterapeut Mazori

073-729#### Visa nummer