GynHälsan Fertilitetsklinik

Kålsängsgränd 10D, 2 trappor, Uppsala - Visa på karta

• Vi har även öppet vissa kvällar och helger.
Logo GynHälsan Fertilitetsklinik

Uppsala

Välkommen till GynHälsan Fertilitetsklinik i Uppsala!

På vår klinik i centrala Uppsala erbjuder vi rådgivning kring fertilitet samt infertilitetsutredningar och infertilitetsbehandlingar såsom IVF och insemination. Vi erbjuder även möjligheten att frysa ägg och spermier i fertilitetsbevarande syfte.

Till oss är alla välkomna, både par och ensamstående, och ni kan söka er till oss oavsett var i landet ni bor.

Initial rådgivning och utredning kan även ske via vår mottagning GynHälsan.

Anpassad behandling utifrån ert behov

Hos oss arbetar personal med mångårig kompetens inom området. Vi har fokus på patienten, hög kompetens och ett flexibelt arbetssätt. Varje behandling som utförs individanpassas baserat på bakgrund och utredningsfynd. Vi använder oss av beprövade behandlingsmetoder och håller oss uppdaterade med de senaste nyheterna inom området.

Landstingsfinansierad infertilitetsvård

Delar av vården hos oss är landstingsfinansierad och då betalar du gällande patientavgifter inom Region Uppsala och frikort gäller. Andra delar av vården är fullt ut privatfinansierad. Om arbetsgivaren tillåter kan även bruttolöneavdrag göras vilket gör att kostnaden blir lägre.

Kontakta oss på GynHälsan Fertilitetsklinik om du har några frågor!

Informationen uppdaterades 18 juni 2018 av Vården.se

Behandlingar hos GynHälsan Fertilitetsklinik