Pirkko Laines Terapimottagning Uppsala

Uppsala

Min inriktning är psykodynamisk/kognitiv terapi: Som psykoterapeut bedriver jag individual- och par/familjeterapi. Jag tar emot både privat- och landstingspatienter på remiss. Du kan även söka för oro, ångest, osäkerhet, bristande självkänsla eller självförtroende, depression, utbrändhet, stress, sexuella problem, missbruk, frågor om barnuppfostran, generaliserat ångestsyndrom (GAD), relationsproblem, existentiella problem, rädsla och sociala fobier.

Storgatan 2D - visa på karta
Det krävs en remiss, om man vill gå i samtal på Landstingsavtalet, men jag tar emot privata patienter också.
Psykoterapeut, Psykoterapi, barn och ungdom