Bälinge vårdcentral, Bälinge

Om Bälinge vårdcentral, Bälinge

En liten och personlig vårdcentral på Lundgården i Bälinge. Här finns distriktsläkare och distriktssköterska. Genom vårt samarbete med Svartbäckens vårdcentral har du tillgång även till deras utbud.

Med våra e-tjänster kan du till exempel förnya recept, avboka tid eller kontakta oss.

Tillsammans med dig tar vi hand om din hälsa.

Lista dig hos Bälinge vårdcentral, Bälinge

Lundgårdsvägen 2, Bälinge - visa på karta
  • Fredag 12:30 - 14:00 (ej helgdagar)